Tisztelt Ügyfelünk!

A biztosításkötés során előfordulhat, hogy a fizetési folyamat meghiúsul, emiatt a vásárlás sikertelen, a biztosítási kötvény nem jön létre.

A Colonnade Biztosító értékesítési felületein a fizetés alapvetően zavartalanul működik. Amennyiben olyan rendszerfejlesztési munkálatok zajlanak weboldalunkon, amelyek miatt ez a funkció mégsem elérhető, úgy arról minden esetben előzetesen tájékoztatjuk ügyfeleinket, partnereinket. A sikertelen fizetésnek így számos más oka lehet, az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribbakat és azok megoldási javaslatait.

1. BIZTOSAN ELVÉGEZTE A BANKKÁRTYÁJÁHOZ KAPCSOLÓDÓ FIZETÉS HITELESÍTÉSÉT?

Az Európai Unió legújabb vonatkozó irányelvei szerint 2021. január 1-től az elektronikus fizetések során a bankkártyát kibocsátó bankok úgynevezett erős ügyfél-hitelesítést kérnek ügyfeleiktől, hogy ezzel is megbizonyosodjanak arról, valóban a fizetésre jogosult személy kezdeményezte a bankkártyás tranzakciót. Így a korábban megszokott bankkártyás fizetési gyakorlat nem rég egy újabb lépéssel bővült az online térben.

A bankkártyákhoz kapcsolódó hitelesítés bankonként és beállításonként eltérő lehet.

Például az alábbiak segítségével történhet:

  • a bank által küldött SMS-sel, amely tartalmazza a visszaigazoló kódot,
  • a bank mobilapplikációjával az Ön okostelefonján,
  • a banktól korábban kapott vagy Ön által meghatározott jelszóval,
  • a bankkártyához beállított telefon ujjlenyomat-olvasójával/arcfelismerésével
  • a bank által alkalmazott és kínált egyéb módon.

Kérjük, ellenőrizze, hogy elvégezte-e a bankkártyás fizetéshez kapcsolódó hitelesítést a fizetés során.

Javasoljuk, hogy a banki beállításai között is ellenőrizze, helyesen adta-e meg telefonszámát. Ha bármilyen okból nem tudta végrehajtani a hitelesítést, forduljon segítségért a bankkártyájához tartozó bank ügyfélszolgálatához.

2. HELYESEN ADTA MEG A BANKKÁRTYÁN SZEREPLŐ ADATOKAT?

Kérjük, ellenőrizze, hogy a bankkártya adatainak begépelésekor, helyesen adott-e meg minden szükséges információt (pl.: bankkártya száma, bankkártyán szereplő név, bankkártya lejárati dátuma, CVC2 kód).

3. RENDELKEZIK A BIZTOSÍTÁSI DÍJ MEGFIZETÉSÉRE ELEGENDŐ ÖSSZEGGEL?

A fizetés előtt győződjön meg arról, hogy a bankkártyáján van-e elegendő fedezet a biztosítási díj megfizetésére, esetleg nem adott-e meg vásárlásra vonatkozó bármilyen limitet, ami miatt a fizetés ellehetetlenült.

4. MEGFELELŐ AZ INTERNETKAPCSOLATA?

Minden esetben javasoljuk, hogy ellenőrizze a megfelelő internetkapcsolatot, mert e nélkül sajnos nem lehetséges a fizetés. Figyeljen a rendelkezésre álló időkeret betartására, mert ennek túllépése is okozhatja a sikertelen fizetést.

5. ELLENŐRIZTE BÖNGÉSZŐJE BEÁLLÍTÁSAIT?

Az egyes böngészők beállításai között is találkozhat olyan beállítással, amelyek nem teszik lehetővé a bankkártyás fizetést. Előfordulhat, hogy a hiba tűzfal, vírusirtó vagy egyéb szoftver beállításai miatt keletkezett.

Ha a fenti lehetőségek mindegyikét ellenőrizte, és továbbra sem sikerült a bankkártyás fizetés, úgy forduljon munkatársainkhoz a +36 1 460 1400 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@colonnade.hu e-mail címen keresztül.

A weboldalon “cookie-kat” (“sütiket”) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt biztosíthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban. Adatvédelmi nyilatkozat