• Baleset esetén mindenekelőtt hívja fel a tartózkodási hely hivatalos segélykérő szolgálatait (mentők, tűzoltóság, rendőrség).
  • Mindig vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, az ATLASZ Assistance segélyszolgálat vonalán keresztül, az éjjel-nappal hívható segélyvonalunk telefonszáma: +36-1/460-1500. Értesítsen minket a baleset, káresemény bekövetkezéséről. Ezt követően hagyatkozzon tapasztalt munkatársainkra, akik segítenek a káresemény elhárításában, tolmácsolásban és az ellátásszervezésben.

A Biztosító megtéríti a Biztosítottnak a helyi illetékes hatóság által elrendelt Hatósági karantén igazolt többletköltségeit a limitig, amennyiben ezen költségek máshonnan nem térülnek meg és a Biztosítottnak Betegség miatt rendelik el, vagy közvetlen kontaktszemélyként azonosítják.

A piros kategóriába sorolt országok közül a természeti katasztrófa, terrorveszély, polgárháborús helyzet, általánosan rossz közbiztonság miatt utazásra nem javasolt országokba történő utazásokkal kapcsolatban megkötött biztosítási szerződések érvénytelenek, összhangban a hatályos kormányrendelet és biztosítási feltételek rendelkezései szerint. Ellenben a kizárólag SARS-CoV-2 járvány miatt utazásra nem javasolt desztinációk tekintetében a biztosítási feltételektől eltérően a biztosítási fedezet ÉRVÉNYES.

  • Online, honlapunkon keresztül: Ide kattintva
  • email-ben: karrendezes@colonnade.hu
  • postai úton: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe, 1426 Bp., Pf. 153.
  • személyesen: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe, H-1134 Budapest, Váci út 23-27.

A személyes ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:

  • Hétfő: 08:30 – 17:00
  • Kedd: 08:30 – 17:00
  • Szerda: 08:30 – 17:00
  • Csütörtök: 08:30 – 17:00
  • Péntek: 08:30 – 15:00
  • Szombat: Zárva
  • Vasárnap: Zárva

Honlapunkról letölthető és online is kitölthető útlemondási, menetjegy lemondási kárjelentő nyomtatványunk: Letöltöm a kárbejelentőt

Igen. Az ATLASZ Assistance segélyszolgálatunk a világ bármely pontjáról hívható, 0-24 órában a +36 1 460 1500 telefonszámon.

Tévhit, hogy külföldre utazáskor nincs szükség utasbiztosításra, ha van Európai Egészségbiztosítási Kártyája (EHIC). A kártya valóban hasznos dokumentum, de nem helyettesíti az utasbiztosítást. Nem kapcsolódik hozzá asszisztenciaszolgáltatás, és nem terjed ki több káreseményre sem.

Például:

  • külföldi helikopteres mentések
  • hazaszállítások
  • külföldi orvos által felírt gyógyszerek
  • külföldi orvos által felírt gyógyászati segédeszközök
  • külföldi tartózkodás meghosszabbodása betegség vagy baleseten esetén, szállás, repülőjegy (hozzátartozónak is)
  • lopás-rablás
  • poggyászkésés
  • járatkésés
  • járattörlés
  • poggyászkár

Azonnal hívja az éjjel-nappal elérhető ATLASZ Assistance segélyszolgálatunk biztosítási kötvényén is feltüntetett telefonszámát, ami a következő: +36 1 460 1500

A kórházba érkezés után, amint lehetősége nyílik, kérjük hívja az éjjel-nappal elérhető ATLASZ Assistance segélyszolgálatunk biztosítási kötvényén is feltüntetett telefonszámát, ami a következő: +36 1 460 1500. Adja meg a kórház nevét munkatársainknak, hogy mielőbb segítséget tudjanak nyújtani Önnek.

Jelentse be kárigényét a Colonnade Biztosító online felületén: Ide kattintva

A kárigényhez kérjük, csatolja az orvosi dokumentumok másolatát, a felmerült költségek számláit is.

Ha nem kívánja igénybe venni online felületünket, töltse le kárbejelentő nyomtatványunkat innen: Letöltöm a nyomtatványt

Kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet a repülőtéren a késés tényéről.

Őrizze meg repülőjegyét, beszállókártyáját, poggyászcímkéjét, a poggyász kézbesítését igazoló dokumentumot dátummal, időponttal ellátva, illetve a sürgősségi vásárlások számláit.

A fuvarozó társaság (légitársaság, busztársaság, hajótársaság) felelős az általa szállított poggyászokért.

Légi út esetén a repülőtéren (Lost and Found pultnál) azonnal jegyzőkönyvet kell felvetetni az eseményről és ezt követően a felvett jegyzőkönyvvel a légitársaság felé kell jelezni 7 napon belül a történteket. Ha a légitársaság elismerte a kárt, és kártérítési kötelezettségének eleget tett, de kevesebbet fizet, mint az okozott kár, akkor tudja benyújtani kárigényét biztosítónkhoz.    

A buszos, hajós út során a jegyzőkönyvet a buszvezetővel, hajóskapitánnyal kell felvetetni és a kárigényt a fuvarozó társaság felé kell benyújtani.

Jelezze az út lemondását az utazási irodánál az esemény (betegség, baleset, haláleset) bekövetkezésétől számított 2 napon belül. Ezt követően küldje el a biztosítási feltételekben részletezett és a kárbejelentő nyomtatványon feltüntetett dokumentumokat a biztosítónk részére.

Nem. Az útlemondás és menetjegy biztosítások kizárólag a Biztosított utazásképtelensége esetén nyújtanak fedezetet.

Nem, a gépjárműjavítás – és alkatrészköltségre nem terjed ki.

Házastárs bankszámlaszámára igen, de nagykorú Biztosított esetén egyéb családtagéra sajnos nem.

A Szerződő az a személy, akinek a nevére szól a befizetési bizonylat.

Címünk: 
Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
H-1134 Budapest, Váci út 23-27. 

Tömegközlekedéssel: Az M3 metróvonal Dózsa György úti megállójától néhány lépés irodánk bejárata.