Gyakori kérdések
- Baleset esetén mindenekelőtt hívja fel a tartózkodási hely hivatalos segélykérő szolgálatait (mentők, tűzoltóság, rendőrség).
- Mindig vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, az ATLASZ Assistance segélyszolgálat vonalán keresztül, az éjjel-nappal hívható segélyvonalunk telefonszáma: +36-1/460-1500. Értesítsen minket a baleset, káresemény bekövetkezéséről. Ezt követően hagyatkozzon tapasztalt munkatársainkra, akik segítenek a káresemény elhárításában, tolmácsolásban és az ellátásszervezésben.
A Biztosító megtéríti a Biztosítottnak a helyi illetékes hatóság által elrendelt Hatósági karantén igazolt többletköltségeit a limitig, amennyiben ezen költségek máshonnan nem térülnek meg és a Biztosítottnak Betegség miatt rendelik el, vagy közvetlen kontaktszemélyként azonosítják.
A piros kategóriába sorolt országok közül a természeti katasztrófa, terrorveszély, polgárháborús helyzet, általánosan rossz közbiztonság miatt utazásra nem javasolt országokba történő utazásokkal kapcsolatban megkötött biztosítási szerződések érvénytelenek, összhangban a hatályos kormányrendelet és biztosítási feltételek rendelkezései szerint. Ellenben a kizárólag SARS-CoV-2 járvány miatt utazásra nem javasolt desztinációk tekintetében a biztosítási feltételektől eltérően a biztosítási fedezet ÉRVÉNYES.
- Online, honlapunkon keresztül: Ide kattintva
- email-ben: karrendezes@colonnade.hu
- postai úton: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe, 1426 Bp., Pf. 153.
- személyesen: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe, H-1134 Budapest, Váci út 23-27.
A személyes ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:
- Hétfő: 08:30 – 17:00
- Kedd: 08:30 – 17:00
- Szerda: 08:30 – 17:00
- Csütörtök: 08:30 – 17:00
- Péntek: 08:30 – 15:00
- Szombat: Zárva
- Vasárnap: Zárva
Honlapunkról letölthető és online is kitölthető útlemondási, menetjegy lemondási kárjelentő nyomtatványunk: Letöltöm a kárbejelentőt
Igen. Az ATLASZ Assistance segélyszolgálatunk a világ bármely pontjáról hívható, 0-24 órában a +36 1 460 1500 telefonszámon.
Tévhit, hogy külföldre utazáskor nincs szükség utasbiztosításra, ha van Európai Egészségbiztosítási Kártyája (EHIC). A kártya valóban hasznos dokumentum, de nem helyettesíti az utasbiztosítást. Nem kapcsolódik hozzá asszisztenciaszolgáltatás, és nem terjed ki több káreseményre sem.
Például:
- külföldi helikopteres mentések
- hazaszállítások
- külföldi orvos által felírt gyógyszerek
- külföldi orvos által felírt gyógyászati segédeszközök
- külföldi tartózkodás meghosszabbodása betegség vagy baleseten esetén, szállás, repülőjegy (hozzátartozónak is)
- lopás-rablás
- poggyászkésés
- járatkésés
- járattörlés
- poggyászkár
Azonnal hívja az éjjel-nappal elérhető ATLASZ Assistance segélyszolgálatunk biztosítási kötvényén is feltüntetett telefonszámát, ami a következő: +36 1 460 1500
A kórházba érkezés után, amint lehetősége nyílik, kérjük hívja az éjjel-nappal elérhető ATLASZ Assistance segélyszolgálatunk biztosítási kötvényén is feltüntetett telefonszámát, ami a következő: +36 1 460 1500. Adja meg a kórház nevét munkatársainknak, hogy mielőbb segítséget tudjanak nyújtani Önnek.
Jelentse be kárigényét a Colonnade Biztosító online felületén: Ide kattintva
A kárigényhez kérjük, csatolja az orvosi dokumentumok másolatát, a felmerült költségek számláit is.
Ha nem kívánja igénybe venni online felületünket, töltse le kárbejelentő nyomtatványunkat innen: Letöltöm a nyomtatványt
Kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet a repülőtéren a késés tényéről.
Őrizze meg repülőjegyét, beszállókártyáját, poggyászcímkéjét, a poggyász kézbesítését igazoló dokumentumot dátummal, időponttal ellátva, illetve a sürgősségi vásárlások számláit.
A fuvarozó társaság (légitársaság, busztársaság, hajótársaság) felelős az általa szállított poggyászokért.
Légi út esetén a repülőtéren (Lost and Found pultnál) azonnal jegyzőkönyvet kell felvetetni az eseményről és ezt követően a felvett jegyzőkönyvvel a légitársaság felé kell jelezni 7 napon belül a történteket. Ha a légitársaság elismerte a kárt, és kártérítési kötelezettségének eleget tett, de kevesebbet fizet, mint az okozott kár, akkor tudja benyújtani kárigényét biztosítónkhoz.
A buszos, hajós út során a jegyzőkönyvet a buszvezetővel, hajóskapitánnyal kell felvetetni és a kárigényt a fuvarozó társaság felé kell benyújtani.
Jelezze az út lemondását az utazási irodánál az esemény (betegség, baleset, haláleset) bekövetkezésétől számított 2 napon belül. Ezt követően küldje el a biztosítási feltételekben részletezett és a kárbejelentő nyomtatványon feltüntetett dokumentumokat a biztosítónk részére.
Nem. Az útlemondás és menetjegy biztosítások kizárólag a Biztosított utazásképtelensége esetén nyújtanak fedezetet.
Nem, a gépjárműjavítás – és alkatrészköltségre nem terjed ki.
Házastárs bankszámlaszámára igen, de nagykorú Biztosított esetén egyéb családtagéra sajnos nem.
Átfutási ideje kb. 10 munkanap.
A Szerződő az a személy, akinek a nevére szól a befizetési bizonylat.
Címünk:
Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
H-1134 Budapest, Váci út 23-27.
Tömegközlekedéssel: Az M3 metróvonal Dózsa György úti megállójától néhány lépés irodánk bejárata.