Panaszbejelentés
A szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal ügyfeleink elégedettségének növeléséhez, a pozitív és negatív visszajelzés egyaránt fontos számunkra.
Bár az irányadó jogszabályok 30 napot biztosítanak részünkre a beérkezett panaszok érdemi kivizsgálására, mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön a legrövidebb időn belül választ kaphasson. Minden beérkező panaszt alaposan, a lehető leghamarabb kivizsgálunk, de amennyiben ez hosszabb időt igényel, úgy folyamatos tájékoztatást adunk Önnek arról, hol tart a panaszbejelentési folyamat, legkésőbb mikorra várhatja végleges válaszunkat.
Az ügyfeleink személyesen, telefonon, e-mailben, faxon és levélben is megoszthatják velünk véleményüket az itt megadott elérhetőségeken.
Az alábbi űrlapon megteheti panaszbejelentését, melyet kollégáink a lehető legrövidebb időn belül megválaszolnak: