Panaszbejelentés

A szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal ügyfeleink elégedettségének növeléséhez, a pozitív és negatív visszajelzés egyaránt fontos számunkra.

Bár az irányadó jogszabályok 30 napot biztosítanak részünkre a beérkezett panaszok érdemi kivizsgálására, mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön a legrövidebb időn belül választ kaphasson. Minden beérkező panaszt alaposan, a lehető leghamarabb kivizsgálunk, de amennyiben ez hosszabb időt igényel, úgy folyamatos tájékoztatást adunk Önnek arról, hol tart a panaszbejelentési folyamat, legkésőbb mikorra várhatja végleges válaszunkat.

Az ügyfeleink személyesen, telefonon, e-mailben, faxon és levélben is megoszthatják velünk véleményüket az itt megadott elérhetőségeken.

Az alábbi űrlapon megteheti panaszbejelentését, melyet kollégáink a lehető legrövidebb időn belül megválaszolnak:

Küldjön nekünk e-mailt:

Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztató -ban leírtakat

A Colonnade Biztosító munkatársai az ügyintézési folyamatok során mindvégig szem előtt tartják az Ön érdekeit, és a legnagyobb nyitottsággal, készségesen segítenek Önnek bármelyik biztosítási termékünkről is legyen szó. Ha mégis olyan tapasztalatot szerez, amelyről szeretne visszajelzést adni részünkre, az alábbi panaszbejelentő felületen várjuk üzenetét.

A gördülékenyebb ügymenet érdekében minden esetben szükségünk van az ügyfél személyazonosító alapadataira, illetve a panasszal érintett biztosítással kapcsolatos adatokra (pl. kötvényszám, szerződésszám). Amennyiben ügyfeleink meghatalmazott útján kívánnak eljárni, úgy a meghatalmazásnak meg kell felelnie a Polgári Törvénykönyv meghatalmazásra vonatkozó rendelkezéseknek.

Ügyfeleink a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe által alkalmazni javasolt meghatalmazás-mintát honlapunkról letölthetik, illetve ahhoz nyomtatott formában Ügyfélszolgálatainkon hozzáférhetnek.

Ügyfeleink a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe termékeivel, szolgáltatásaival, a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe eljárásával, a kiszolgálás módjával, ügyintézőink magatartásával és bármely a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatos észrevételeiket, panaszaikat a következők szerint nyújthatják be:

Személyesen ügyfélszolgálatunkon:            
Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
1134 Budapest, Váci út 23-27.

Hétfő-Csütörtök: 8:30 – 17:00
Péntek: 8:00 – 15:00

Telefonon:  

Tel: +36 1 460 1400 vagy + 36 1 801 0801
Hétfő: 8:30 – 20:00
Kedd-Csütörtök: 8:30 – 17:00
Péntek: 8:30 – 15:00

Faxon:
+36 1 460 1499

Írásban:
E-mailben: panasz@colonnade.hu
Interneten: www.colonnade.hu/panaszbejelentés
Levélben: 1426 Budapest, Pf. 153.

Meghatalmazás

Letöltés

Panaszkezelési Tájékoztató

Letöltés

Panasz Ügyintézési Szabályzat

Letöltés

Fogyasztói panasz a szolgáltatóhoz

Letöltés

MNB Pénzügyi Navigátor Pénzügyi Panaszról szóló tájékoztató

Letöltés