Karrier
CSATLAKOZZ HOZZÁNK!
AMIT KÍNÁLUNK
- Stabil, nemzetközi hátterű vállalat
- Széleskörű, versenyképes juttatási csomag
- Home office munkavégzés a hét egy részében
- Szakmai tréningek, nyelvtanulás támogatása
- Nyitott, barátságos munkahelyi légkör, ahol egy jó hangulatú csapat tagja lehetsz
- Céges rendezvények, csapatépítők
- A cég által szervezett önkéntes tevékenységben való részvétel
- Család- és kutyabarát munkahely
- Modern irodaház: sportolási és egyéb rekreációs lehetőségekkel
A COLONNADE VÍZIÓJA
Hiszünk a tisztességben és őszinteségben, mely üzletünk és kapcsolataink alapját képezi!
Transzparens termékeket és kárrendezést nyújtunk, melyek megfelelnek a változó világ kihívásainak!
A Colonnade Biztosító struktúrájáról és értékeiről bővebben ITT olvashatsz.
Aktuális állásajánlataink:
Cégünkhöz Rendszergazda kollégát keresünk.
Alapvető elvárásaink:
- Informatikai vagy hasonló területen szerzett felsőfokú végzettség,
- legalább 3 év tapasztalat rendszergazdaként,
- hálózati technológiák, szerverek és adatbázisok kezelésének ismerete,
- windows operációs rendszerek adminisztrációs ismeretei,
- virtualizációs technológiák (pl. VMware) ismerete,
- IT-biztonsági szabványok és gyakorlatok ismerete,
- jó problémamegoldó készség és ügyfélorientált hozzáállás,
- csapatmunkára való képesség, ugyanakkor önálló munkavégzés is elvárt,
- magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban.
Kulcsfeladatok:
- A vállalati informatikai infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása és fejlesztése,
- szerverek, hálózatok, adatbázisok és felhasználói rendszerek felügyelete, hibaelhárítása,
- biztonsági mentések, adatvédelem és biztonsági protokollok kezelése és felügyelete,
- a rendszerek naprakészen tartása, szoftverfrissítések telepítése,
- felhasználói problémák megoldása, technikai támogatás nyújtása,
- hardverek és szoftverek telepítése, konfigurálása és karbantartása,
- új technológiák bevezetésében való részvétel, rendszerfejlesztési javaslatok kidolgozása,
- dokumentációk készítése a rendszerek állapotáról, üzemeltetési eljárásokról.
Amit kínálunk:
- Stabil, nemzetközi hátterű vállalat,
- versenyképes fizetés és juttatások,
- folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
- barátságos és támogató munkakörnyezet,
- részvételi lehetőség innovatív IT-projektekben.
Juttatások:
- Laptop
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
A teljes álláshirdetést itt tekintheti meg:
Rendszergazda
LetöltésHa Ön szívesen csatlakozna hozzánk és megfelel a feltételeknek, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi címre: karrier@colonnade.hu
Cégünkhöz Kárrendező kollégát keresünk lakásbiztosítási területre.
A Colonnade-nél a Kárrendező felel az ügyfeleinkkel és partnereinkkel való professzionális és empatikus kapcsolattartásért, miközben az ügyfelek által benyújtott kárrendezési igényeket berögzíti, ellenőrzi, felelősségteljesen intézi és elbírálja.
Alapvető elvárásaink:
A következők szükségesek a pozíció sikeres betöltéséhez:
- Nyitottság a kárrendezői tevékenység elsajátítására;
- Analitikus szemléletmód;
- Proaktív, feladat- és problémamegoldó készség;
- Önálló és egyben csapatmunkára való hajlandóság;
- Igényes, pontos, precíz és felelősségtudatos feladatvégzés;
- Ügyfélközpontúság, empatikus szemléletmód;
- Magabiztos, társalgási szintű angol nyelvtudás;
- Magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kiemelten Office).
Előnyt jelent:
- Ügyfélkapcsolati, összetettebb adminisztratív területen szerzett tapasztalat;
- Kárrendezési, vagy biztosítási adminisztrációs területen szerzett munkatapasztalat;
- Biztosítónál, biztosítás-közvetítőnél, vagy kárrendezésben szerzett tapasztalat.
Kulcsfeladatok:
- A Biztosítóhoz bejelentett kárügyek rögzítése a Biztosító rendszereiben, a kárügy elemzése, elbírálása, pozitív döntés esetén kifizetés indítása.
- A bejelentett kártérítési igényekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása; folyamatos, szükségszerű tájékoztatás, egyeztetés az ügyfelekkel, partnerekkel ügyfélközpontúan, magas szakmaisággal.
- Tanácsadás a biztosítóhoz kártérítési igényt bejelentő ügyfeleknek, partnereknek a biztosító által finanszírozott károkkal kapcsolatban;
- Az ügyfelek által megküldött dokumentumok véleményezése, felülvizsgálata megfelelő, pontos, és indokolt elbírálás céljából.
- Együttműködés, csapatmunka a kollegákkal bizonyos, komplexebb kárügyek rendezése esetén is – lakáskárokhoz kapcsolódó kérdésekben segítségnyújtás, elemzés.
Amit kínálunk:
- Alapbérből, Cafeteriából és Bónuszból álló juttatási csomagot;
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget;
- Nagyfokú önállóságot egy összetartó csapatban, ahol segítőkész kollégák támogatják a napi munkát;
- Heti két nap otthoni munkavégzést;
- Tömegközlekedéssel is könnyen és gyorsan megközelíthető modern irodát;
- Hosszútávú munkalehetőséget egy család- és kutyabarát munkahelyen, ahol Értékeink a gyakorlatban is megvalósulnak.
A teljes álláshirdetést itt tekintheti meg:
LAKÁS KÁRRENDEZŐ
LetöltésHa Ön szívesen csatlakozna hozzánk és megfelel a feltételeknek, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi címre: karrier@colonnade.hu
Cégünkhöz Állománykezelő kollégát keresünk.
Alapvető elvárásaink:
- Felsőfokú végzettség,
- magabiztos angol nyelvtudás,
- önálló és csapatmunkára való képesség,
- pontos munkavégzés,
- kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő készség,
- eredményorientáltság,
- ügyfélorientált, etikus értékrend,
- felhasználói szintű számítógépes ismeret (Office, beleértve az Excel magabiztos ismeretét),
- ügyfélkapcsolati, illetve összetettebb adminisztratív területen szerzett tapasztalat előnyt jelent.
Kulcsfeladatok:
- Biztosítási szerződések kezelése, rendszerekbe történő rögzítése,
- kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel,
- egyszerűsített biztosítási termékek ajánlatainak előkészítése, követése,
- társosztályokkal való aktív együttműködés,
- ügyfélközpontúság és magas szakmai minőség képviselete valamennyi interakció során,
- állománykezelési folyamatok minőségének és hatékonyságának biztosítása,
- aktív részvétel a vállalati célok és előírások teljesítésének támogatásában.
Amit kínálunk:
- Stabil, nemzetközi hátterű vállalat,
- Alapbérből, Cafetériából és Bónuszból álló juttatási csomag,
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
- Nagyfokú önállóság egy összetartó csapatban, ahol segítőkész kollégák támogatják a napi munkát,
- Heti két nap otthoni munkavégzés,
- Tömegközlekedéssel is könnyen és gyorsan megközelíthető modern iroda,
- Hosszú távú munkalehetőség egy család- és kutyabarát munkahelyen, ahol Értékeink a gyakorlatban is megvalósulnak.
Juttatások:
- Laptop
- Cafeteria
- Bónusz
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
A teljes álláshirdetést itt tekintheti meg:
Állománykezelő
LetöltésHa Ön szívesen csatlakozna hozzánk és megfelel a feltételeknek, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi címre: karrier@colonnade.hu
Cégünkhöz Területi képviselő (utasbiztosítások) kollégát keresünk.
Alapvető elvárásaink:
- legalább 3 év értékesítési területen szerzett tapasztalat,
- B kategóriás jogosítvány,
- kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő készség,
- eredményorientáltság, pontos munkavégzés,
- ügyfélorientált, etikus értékrend,
- önálló- és csapatmunkára való képesség,
- felhasználói szintű számítógépes ismeret (Office),
- legalább középfokú végzettség,
- magabiztos angol-nyelvtudás.
Előnyt jelent továbbá:
- Felsőfokú gazdasági végzettség,
- budapesti lakcím,
- utazási irodai munkatapasztalat, turisztikai szektor ismerete,
- utas- és/vagy egyéb biztosításértékesítésben szerzett tapasztalat,
- üzleti tervezésben, piacelemzésben való jártasság.
Kulcsfeladatok:
- ATLASZ utas- és útlemondás biztosításokat értékesítő partnerek felkutatása, kapcsolatépítés, szerződéskötés, értékesítés elindítása,
- a már szerződésben álló utazási irodai partnerek látogatása, aktív kapcsolattartás, értékesítés támogatása és a vállalati érdekek érvényesítése,
- területre vonatkozó akcióterv megvalósítása, illetve aktív részvétel a termékfejlesztésben, üzleti tervezésben és piaci elemzésben,
- rendszeres és eseti jelentések készítése a lebonyolított és az előkészítés alatt álló értékesítési kampányokról az ügyfelek és a management számára,
- értékesítési hatékonyság, a terület profitabilitásának biztosítása,
- az ATLASZ brand minőségének magas szintű szakmai képviselete.
A teljes álláshirdetést itt tekintheti meg:
Területi képviselő (utasbiztosítások)
LetöltésHa Ön szívesen csatlakozna hozzánk és megfelel a feltételeknek, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi címre: karrier@colonnade.hu
Cégünkhöz Értékesítő kollégát keresünk.
Olyan kollégát keresünk, aki nem csak ügyfélorientált és jó kommunikációs készségekkel rendelkezik, de az országon belül is szívesen utazik saját autójával, hogy biztosítási termékeinket értékesítse partnercégeink munkavállalóinak.
Alapvető elvárásaink:
A következők szükségesek a pozíció sikeres betöltéséhez:
- utazási hajlandóság az országon belül,
- B kategóriás jogosítvány és saját gépjármű,
- ügyfélorientált, etikus értékrend,
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség,
- önálló munkaszervezésre, munkavégzésre való képesség,
- csapatmunkára való képesség,
- elhivatottság az intenzív munkavégzés iránt,
- felhasználói szintű számítógépes ismeret,
- legalább középfokú végzettség,
- értékesítési tapasztalat és lakossági biztosítási termékek értékesítési ismerete előny.
Kulcsfeladatok:
- Kockázati biztosítási termékek értékesítése a Colonnade partnercégeinek munkavállalói részére,
- ügyfelekkel való kapcsolatépítés,
- együttműködés a társosztályokkal egyénileg és csapatban,
- értékesítési jelentések készítése a közvetlen felettes részére,
- az értékesítéshez és termék-promócióhoz kapcsolódó egyéb feladatok elvégzése,
- rendszeres belföldi utazások/látogatások a partnereknél (csak belföld).
Amit kínálunk:
- Munkaviszonyt teljes munkaidővel,
- alapbérből és értékesítési jutalomból álló juttatási csomagot Cafeteriával,
- hozzájárulást a saját gépjárművel történő munkavégzés költségeihez, valamint további munkavállalói lehetőségeket,
- nagyfokú önállóságot egy összetartó, stabil csapatban,
- folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget.
Juttatások:
- Laptop
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
A teljes álláshirdetést itt tekintheti meg:
ÉRTÉKESÍTŐ MUNKATÁRS
LetöltésHa Ön szívesen csatlakozna hozzánk és megfelel a feltételeknek, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi címre: karrier@colonnade.hu
We are looking for a Business Analyst for Commercial Business Transformation to our company.
Are you ready to transform the future of our business? Join us as a Business Analyst and be part of an impactful international team driving cutting-edge technology projects with Microsoft Dynamics 365 and Guidewire!
We are looking for goal-oriented team players who enjoy delivering value.
REQUIREMENTS:
List of requirements to be successful in the future role:
- Extensive Experience: At least five years of hands-on experience in analytics and system implementations.
- Analytical Expertise: Demonstrated strong analytical skills with a proven track record.
- Documentation Skills: Adept at creating detailed and insightful analytical documentation.
- Communication Excellence: Outstanding verbal and written communication skills.
- Proactive Attitude: A self-starter who is proactive and can work independently.
- Technical Proficiency: Strong skills in SQL querying to support data analysis needs.
- Language Fluency: Fluent in English, ensuring effective collaboration and communication.
Industry Insight: Familiarity with Insurance Property & Casualty Commercial business.
Bonus points:
- Technical Experience: Hands-on experience with MS Dynamics 365, MS Power Tools, Guidewire, and Azure DevOps.
- Visualization Skills: Proficiency in visualizing problems and ideas effectively.
- Dashboard Development: Ability to create dashboards in Microsoft Dynamics 365 and/or Power BI to address business needs.
- Efficiency Solutions: Expertise in implementing business efficiency solutions using MS Power Tools.
- Issue Resolution: Skilled in investigating system bugs and collaborating with developers and external vendors to resolve issues.
- Application Analysis: Experience in analyzing application usage and quality, identifying process and data quality issues, and developing effective solutions.
DAY TO DAY TASKS – MAIN DUTIES:
- As a Business Analyst reporting to the Commercial Business Transformation Product Owner, you'll play a key role in driving innovative projects and initiatives involving Microsoft Dynamics 365 and Guidewire implementations. Here's what you'll be doing:
- Lead Inspiring Workshops: Facilitate engaging sessions with business representatives to gather and analyze requirements, working closely with our forward-thinking Guidewire, MS Dynamics 365, and Data technical teams.
- Become a Transformation Super User: Acquire in-depth knowledge of our applications to ensure the successful implementation of projects.
- Secure Development Approvals: Collaborate with the Product Owner, business stakeholders, and technical teams to gain approval for development requirements.
- Deliver Impactful Project Artifacts: Create essential documents such as process maps, blueprints, gap analyses, and presentations to support project goals.
- Harness the Power of Data: Use SQL to capture and analyze data, providing critical insights for business analysis.
- Thrive in an Agile Environment: Work efficiently and collaboratively within an Agile team, contributing to continuous improvement and innovation.
- Document Solutions for Success: Prepare comprehensive documentation of developed solutions to ensure end-user understanding and successful implementation.
For more information you can download the full job description here:
Business Analyst for Commercial Business Transformation
LetöltésTo apply for this opportunity, please send your resume to career@colonnade-insurance.com, quoting reference Senior Financial Controller.
Arany fokozatú Felelős Foglalkoztatók vagyunk
Az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. (OFA) 2022-ben meghirdetett „Év Felelős Foglalkoztatója” pályázatán elnyertük az Aranyfokozatú Felelős Foglalkoztató minősítést.
Az arany minősítést többek között olyan dimenziók mentén tett kezdeményezések, és kiemelkedő eredmények alapján ítélték oda, mint a bérezés, munkahelyi közösségi és társadalmi jólét támogatása, külső és belső tréningek, munkakörnyezet fejlesztése, rugalmasság a foglalkoztatásban, fizikai- és mentális egészségi állapot megőrzése. A díjról és a minősítés részleteiről bővebben itt olvashatsz.
Családbarát Munkahely Tanúsítvánnyal Rendelkező Vállalat vagyunk
A Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft. által 2024-ben elnyertük a Családbarát Munkahely Tanúsító Védjegyet.
A Családbarát Munkahely Tanúsító Védjegy elnyerése egy fontos mérföldkő számunkra, hiszen ez a rangos elismerés megerősíti elkötelezettségünket és visszaigazolja törekvéseinket egy olyan munkahelyi környezet kialakítása mellett, ahol a munka és a család harmonikus összehangolása kiemelt figyelmet kap. Célunk, hogy támogassuk munkatársaink szakmai és személyes fejlődését, és olyan vállalati kultúrát építsünk, ahol a munka és a magánélet egyensúlya kiemelt figyelmet kap. A védjegy részleteiről és családbarát kezdeményezéseinkről bővebben itt olvashatsz.
HOL VAGYUNK?
Mindennapjainkat a H2O irodaházban töltjük, amely a Váci út és a Dózsa György út találkozásánál fekszik, így tömegközlekedéssel és autóval egyaránt könnyen megközelíthető munkatársaink és ügyfeleink számára. A modern épületet 2023-ban választottuk magyarországi székhelyünknek.
Az új irodánk rugalmas térkialakítása és kitűnően megtervezett funkciói támogatják működésünket és azt a törekvést, hogy egy jól működő csapatot építsünk.