Prémium utasbiztosítási termékekre fókuszál a Colonnade
Az utazási irodák, utazásszervezők mellett a biztosítók is tapasztalhatják, milyen sok szempontból változtak meg az utazási, nyaralási szokások az utóbbi időkben. Az esetek nagy többségében már nem az a kérdés az utazókban, hogy érdemes-e utasbiztosítást kötniük külföldön tartózkodásuk idejére, sokkal inkább azt mérlegelik, melyik biztosítást válasszák a széles kínálat számos terméke közül. A döntési szempontok között a magas limitek mellett ugyanolyan fontos szerepet játszik, hogy egy valóban minőségi, megbízható szolgáltatásra támaszkodhassanak üzleti vagy szabadidős utazásuk során.
Az utazási irodák, utazásszervezők mellett a biztosítók is tapasztalhatják, milyen sok szempontból változtak meg az utazási, nyaralási szokások az utóbbi időkben. Az esetek nagy többségében már nem az a kérdés az utazókban, hogy érdemes-e utasbiztosítást kötniük külföldön tartózkodásuk idejére, sokkal inkább azt mérlegelik, melyik biztosítást válasszák a széles kínálat számos terméke közül. A döntési szempontok között a magas limitek mellett ugyanolyan fontos szerepet játszik, hogy egy valóban minőségi, megbízható szolgáltatásra támaszkodhassanak üzleti vagy szabadidős utazásuk során.
Magas szakértelem, magas limitek
Az ATLASZ utasbiztosítás neve több évtizede összeforrt a minőségi szolgáltatással. A kanadai Fairfax Financial Holdings tulajdonában lévő Colonnade biztosító magyarországi fióktelepe több mint 3 éve vette át hazánk egyik legrégebbi múlttal rendelkező lakossági biztosítási termékének értékesítését, az ATLASZ utasbiztosítást idén tavasszal a megváltozott szokásokhoz igazította, és nemcsak megőrizte, de tovább is emelte azt a szakmai színvonalat, amelyhez az ATLASZ-ügyfelek az évtizedek alatt hozzászoktak.
A most megújult termék valamennyi módozatában a rohamosan emelkedő nemzetközi egészségügyi ellátások költségéhez emelték a térítési limiteket. A termék fejlesztésekor figyelembe vették, hogy az utazók egyre nagyobb értékű eszközöket is magukkal visznek utazásaikra. A piacon elérhető utasbiztosítások tárgyankénti limitjei sok esetben nem elegendők egy-egy nagyobb értékű mobiltelefon, laptop, fényképezőgép biztosítására, így az ATLASZ-termékekben a poggyászbiztosítási limiteket is megnyugtató szintre növelték, a leggyakrabban űzött szabadidős sporttevékenységeket pedig beépítették az alap termékekbe.
Éjjel-nappal hívható, saját asszisztencia
A legtöbb asszisztenciaszolgálattal ellentétben az ATLASZ Assistance segélyszolgálat kollégái a Colonnade biztosítón belül végzik a szolgáltatások, ellátások megszervezését, így az ügyintézésnél gyors és veszteségmentes információáramlás válik lehetővé. A magyar utazók legkedveltebb célországaiban kiváló helyi partnerhálózattal rendelkeznek, a Colonnade neve garanciát jelent a kórházak, orvosok számára, így legtöbbször a biztosított utasoknak a helyszínen nem kell fizetniük, mert a biztosító mindent rendez az ellátó intézményekkel.
Alapszolgáltatások helyett prémium termékek
Az értékesítés során a prémium termékekre helyezik a hangsúlyt, és arra bátorítják az utazókat, hogy zavartalan pihenésük érdekében a felsőbb kategóriás utasbiztosításokat válasszák, hiszen több váratlanul nagy költséggel járó káreseménynél is — például baleset, betegség, sürgősségi betegszállítás, mentés, hazaszállítás — limit nélküli fedezetet nyújtanak.
A Colonnade erre a szemléletre és együtt gondolkodásra ösztönzi partner utazási irodáit is, hiszen továbbra is ők a legfontosabb értékesítési csatornájuk. Ahogyan valamennyi biztosítási ágazatukban, úgy az utasbiztosítás esetében is partnereik számára közvetlen elérhetőséget biztosítanak munkatársaikhoz. Az utazási irodák Sárközi Csilla key account managertől kérhetnek bővebb tájékoztatást az alábbi elérhetőségeken:
Sárközi Csilla
Key account manager
Telefon: +36 30 221 7267
E-mail: csilla.sarkozi@colonnade.hu
https://colonnade.hu/