A szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal ügyfeleink elégedettségének növeléséhez, a pozitív és negatív visszajelzés egyaránt fontos számunkra.

A Colonnade biztosító munkatársai az ügyintézési folyamatok során mindvégig szem előtt tartják az Ön érdekeit, és a legnagyobb nyitottsággal, készségesen segítenek Önnek bármelyik biztosítási termékünkről is legyen szó. Ha mégis olyan tapasztalatot szerez, amelyről szeretne visszajelzést adni részünkre, az alábbi panaszbejelentő felületen várjuk üzenetét.

Bár az irányadó jogszabályok 30 napot biztosítanak részünkre a beérkezett panaszok érdemi kivizsgálására, mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön a legrövidebb időn belül választ kaphasson. Minden beérkező panaszt alaposan, a lehető leghamarabb kivizsgálunk, de amennyiben ez hosszabb időt igényel, úgy folyamatos tájékoztatást adunk Önnek arról, hol tart a panaszbejelentési folyamat, legkésőbb mikorra várhatja végleges válaszunkat.

Az ügyfeleink személyesen, telefonon, e-mailben, faxon és levélben is megoszthatják velünk véleményüket az itt megadott elérhetőségeken.

A gördülékenyebb ügymenet érdekében minden esetben szükségünk van az ügyfél személyazonosító alapadataira, illetve a panasszal érintett biztosítással kapcsolatos adatokra (pl. kötvényszám, szerződésszám). Amennyiben ügyfeleink meghatalmazott útján kívánnak eljárni, úgy a meghatalmazásnak meg kell felelnie a Polgári Törvénykönyv meghatalmazásra vonatkozó rendelkezéseknek.

Ügyfeleink a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe által alkalmazni javasolt meghatalmazás-mintát honlapunkról letölthetik, illetve ahhoz nyomtatott formában Ügyfélszolgálatainkon hozzáférhetnek.

Ügyfeleink a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe termékeivel, szolgáltatásaival, a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe eljárásával, a kiszolgálás módjával, ügyintézőink magatartásával és bármely a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatos észrevételeiket, panaszaikat a következők szerint nyújthatják be:

Személyesen:           
Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe Ügyfélszolgálatán
1139 Budapest, Váci út 99. Balance Loft, 2. Emelet.

A Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe Központi Ügyfélszolgálat nyitvatartási rendje:
Hétfő: 8:30 – 20:00,
Kedd-Csütörtök: 8:00 – 17:00,
Péntek: 8:00 – 15:00

Telefonon:  (36 1) 460-1400 vagy (36 1) 801 0801
Hétfő: 8:30 – 20:00 óráig
Kedd-Csütörtök: 8:00 – 17:00 óráig
Péntek: 8:00 – 15:00 óráig

Telefaxon:   (36 1) 460-1499

Írásban:
E-mailben: panaszbejelentes@colonnade.hu
Interneten: www.colonnade.hu/panaszbejelentés
Levélben: 1426 Budapest, Pf. 153.

Az alábbi űrlapon megteheti panaszbejelentését, melyet kollégáink a lehető legrövidebb időn belül megválaszolnak:

Ügyfél neve

Ügyfél címe

Ügyfél telefonszáma

Ügyfél e-mail címe

Biztosítás típusa

Biztosítás kötvényszáma


Tárgy

Panasz leírása