A szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal ügyfeleink elégedettségének növeléséhez, a pozitív és negatív visszajelzés egyaránt fontos számunkra.

A Colonnade biztosító munkatársai az ügyintézési folyamatok során mindvégig szem előtt tartják az Ön érdekeit, és a legnagyobb nyitottsággal, készségesen segítenek Önnek bármelyik biztosítási termékünkről is legyen szó. Ha mégis olyan tapasztalatot szerez, amelyről szeretne visszajelzést adni részünkre, az alábbi panaszbejelentő felületen várjuk üzenetét.

Bár az irányadó jogszabályok 30 napot biztosítanak részünkre a beérkezett panaszok érdemi kivizsgálására, mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön a legrövidebb időn belül választ kaphasson. Minden beérkező panaszt alaposan, a lehető leghamarabb kivizsgálunk, de amennyiben ez hosszabb időt igényel, úgy folyamatos tájékoztatást adunk Önnek arról, hol tart a panaszbejelentési folyamat, legkésőbb mikorra várhatja végleges válaszunkat.

Az ügyfeleink személyesen, telefonon, e-mailben, faxon és levélben is megoszthatják velünk véleményüket az itt megadott elérhetőségeken.

Az alábbi űrlapon megteheti panaszbejelentését, melyet kollégáink a lehető legrövidebb időn belül megválaszolnak:

    Ügyfél neve

    Ügyfél címe

    Ügyfél telefonszáma

    Ügyfél e-mail címe

    Biztosítás típusa

    Biztosítás kötvényszáma


    Tárgy

    Panasz leírása