Nem szükséges postára mennie, fizesse be csekkjeit elektronikusan!

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus miatt kialakult veszélyhelyzetben kiemelten fontos egészségünk védelme. Az alábbiakban a csekkel fizető ügyfeleink számára mutatunk pár megoldást arra, hogyan fizethetik be a biztosításuk díjáról szóló csekkeket anélkül, hogy postára kellene menniük.  

Befizetés internetbankon keresztül

1. Csekkbefizetés menüpont használata

A sárga csekkek akár internetbankon keresztül is befizethetők, hiszen az Ön részére postán kiküldött levélben minden ehhez szükséges információ szerepel.

Mindössze annyit kell tennie, hogy internetbankja felületén megkeresi a tranzakciók között a „csekkbefizetés” menüpont, ahol egy, a képernyőn megjelenő sárga csekket lehet kitölteni a postai úton kapott csekk adataival (összeg, befizető azonosító, számlatulajdonos neve, számlaszáma). A közlemény mezőben kérjük, tűntesse fel kötvényszámát!

2. Csoportos beszedési megbízás

A csoportos beszedési megbízás az egyik legkényelmesebb és legolcsóbb módja a havi csekkek rendszeres befizetésének. A bankszámlájáról a Biztosító így minden hónapban automatikusan be tudja szedni a fizetendő összeget. A csoportos beszedési megbízás egyetlen feltétele, hogy rendelkezzen bankszámlával, amelyről a havidíjat ki lehet fizetni.

A Colonnade részére a csoportos beszedési megbízás megadásához a következő adatok szükségesek:

  • Kedvezményezett: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
  • Kedvezményezett azonosítója: A25383371
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10800007-40000000-14356126
  • Ügyfélazonosító (az Ön kötvényszáma)

Az alábbi elérhetőségeken bővebb információt és segítséget talál a csoportos beszedési megbízások beállításához:

http://www.csoportos-beszedes.hu/kezdemenyezesi-modok/bank-internetbanki-feluleten/

http://www.csoportos-beszedes.hu/kezdemenyezesi-modok/bank-telebank-vonalan/

Forrás: www.csoportos-beszedes.hu

3. Banki átutalás (állandó vagy egyedi)

Internetbankján keresztül egyszeri vagy rendszeres, állandó átutalással is fizetheti a biztosítási díját.

Állandó átutalási megbízással (rendszeres átutalás) gyorsan és kényelmesen intézheti rendszeresen kiadásait. Így mindig időben, a határidők figyelembevételével teljesítheti az ismétlődő fix összegű havi/negyedéves csekkjeit.

Az állandó átutalási megbízással Ön megbízza a bankot, hogy havonta átutalja a biztosítása díját a Colonnade részére.

Természetesen egyedi utalásra is lehetősége van, ez azonban kevésbé kényelmes, hiszen minden hónapban külön-külön el kell indítania a biztosítási díja átutalását.

Az állandó/egyedi átutalási megbízáshoz szükséges adatok:

  • Kedvezményezett neve: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
  • Számlaszámunk: 10800007-40000000-14356126
  • Közleményben az Ügyfélazonosítót (az Ön kötvényszáma) kell feltüntetni.

Mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés

Okostelefonján vagy tabletjén is bárhol, bármikor, kényelmesen befizetheti csekkjeit. Számos erre a célra szolgáló mobilalkalmazás érhető el, a legismertebbek:

iCsekk alkalmazás

Részletek: https://www.icsekk.hu/

SimplePay alkalmazás

Részletek: https://simplepay.hu/

Mobilbank alkalmazás

A legtöbb bank már rendelkezik mobilalkalmazással, ezekről bővebb információt az adott bank hivatalos weboldalán olvashat.

Hogyan tud fizetni a mobiltelefonjával?

– Töltse le okostelefonjára a webáruházból (AppStore, Google Play) a kiválasztott alkalmazást.

– Regisztrációt követően a csekken található QR-kód segítségével befizetheti a biztosítás díját.

– QR-kóddal fizetés: olvassa be a kamerával a csekken lévő QR-kódot (ehhez engedélyezni kell az alkalmazás számára a kamerához való hozzáférést). Válassza ki a bankkártyát, amivel fizetni szeretne. A QR-kódos fizetés előnye, hogy így a csekken szereplő adatok – név, számlaszám, közlemény – begépelésével sem kell vesződnie, hiszen a QR-kód minden szükséges információt tartalmaz. Amennyiben fizetéskor elmenti a bevitt kártya adatait, később már ezeket sem kell megadnia, elég a fizetés gombra kattintania.

mobilepay
Forrás: simple.hu/simplepay

– Mobilbank használata esetén a legtöbb banknál már QR kódra sincs szüksége, a telefonja kamerájának segítségével beolvasható a csekkje és azonnal kifizethető.

Baleset és betegségmentes mindennapokat kívánunk! Colonnade Biztosító

Posted on


Gyakori kérdések és válaszok az utasbiztosítás koronavírust (COVID-19) érintő feltételeiről

koronavirus-hir

A Colonnade Biztosító folyamatosan figyelemmel kíséri a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos nemzetközi történéseket, és ügyfelei biztonsága érdekében kiemelten foglalkozik a témában érkező információkérések megválaszolásával. A leggyakrabban ismételt kérdéseket összegyűjtöttük, és az alábbi válaszokat adjuk tájékoztatásként.

Gyakran Ismételt Kérdések
Kérdés: Válasz*: Vonatkozó termékek:
1. Mi történik, ha a légitársaság a koronavírusra hivatkozva törli a járatomat? ➢   Az utasbiztosítások és útlemondás biztosítások fedezetei NEM terjednek ki a koronavírusra hivatkozott járattörlésekre. ✓  Egyéni utasbiztosítások
✓ BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
✓  Expatriate Care: Tartós kiküldöttek egészségbiztosítása
2. Kiterjed-e az útlemondás biztosításom arra az esetre, ha a koronavírus veszélye miatt nem szeretnék elutazni? ➢   Az útlemondás szolgáltatások fedezetei NEM terjednek ki a koronavírusra hivatkozott útlemondásokra. ✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
✓  TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
3. Ha elutazom, és karanténba kerülök, meddig érvényes az utasbiztosításom? ➢   Amennyiben karanténba kerül és a karantén időtartama alatt az utasbiztosításának kockázatviselési időtartama lejár, a Colonnade egyedi elbírálás alapján lehetőséget nyújt utasbiztosításának meghosszabbítására.
➢   BTA/TRUCK/WTC biztosítások esetében amennyiben a karanténba kerülésből adódóan az egyszeri kinntartózkodás időtartama meghaladná a 180 napot, úgy kérjük, jelezze felénk az alábbi elérhetőségen: E-mail: csoportos@colonnade.hu
✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
✓  TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
4. Ha utazás közben megfertőződöm a koronavírussal, fizeti-e a biztosító az ezzel kapcsolatban keletkező külföldi orvosi kezelési költségeket és szolgáltatásokat? ➢   IGEN, abban az esetben, ha az utazás (így a biztosító kockázatviselése) már akkor megkezdődik, mielőtt Magyarország külügyekért felelős minisztériuma utazásra nem javasolt országnak vagy térségnek minősítené a úticélját. Erről információt a Konzuli Szolgálat weboldalán (https://konzuliszolgalat.kormany.hu/) és a „Konzinfo Utazom” mobilapplikáció felületén talál.
➢   Amennyiben Magyarország külügyekért felelős minisztériuma az utazás megkezdése előtt, utazásra nem javasolt országnak vagy térségnek minősíti az úticélt, úgy utasbiztosításaink a mindenkor érvényes utasbiztosítási szerződési feltételek szerint nyújtanak fedezetet.
✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
✓  TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
✓  Expatriate Care: Tartós kiküldöttek egészségbiztosítása
5. Ha Magyarország külügyekért felelős minisztériuma utazásra nem javasolt térségnek, országnak minősíti az érintett úticélomat, tarthatok-e igényt a lemondási költségek megtérítésére? ➢   NEM térítjük a költségeket, mivel ha Magyarország külügyekért felelős minisztériuma utazásra nem javasolt országnak vagy térségnek minősíti az úticélt, úgy útlemondás biztosításaink a mindenkor érvényes szerződési feltételek értelmében NEM nyújtanak fedezetet. ✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
✓  TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
6. Ha most foglalok egy nyári utazást útlemondás biztosítással, és az utazás tervezett megkezdése idején lezárják a célországot, igényelhetem-e a biztosítótól az útlemondással járó költségek megtérítését? ➢   NEM térítjük a költségeket, mivel ha Magyarország külügyekért felelős minisztériuma utazásra nem javasolt országnak vagy térségnek minősíti az úticélt, úgy útlemondás biztosításaink a mindenkor érvényes szerződési feltételek értelmében NEM nyújtanak fedezetet. ✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
✓  TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
7. Ha külföldön karanténba kerülök, számíthatok-e a tovább-, illetve hazautazásomat érintő járatom átfoglalásából/törléséből eredő költségek megtérítésére? ➢   A karanténba helyezés önmagában nem minősül biztosítási eseménynek. A járatok átfoglalásából/törléséből adódó többletköltségeket a biztosító csak abban az esetben téríti meg, ha a szerződési feltételekben meghatározott szolgáltatások alapján (pl.: koronavírus általi megbetegedés) a biztosított jogosult arra. ✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
✓  TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
✓  Expatriate Care: Tartós kiküldöttek egészségbiztosítása
8. Ha külföldön karanténba kerülök, fizeti-e számomra a biztosító a szállás és étkezés, illetve az előre befizetett, de igénybe nem vett szolgáltatások, az átfoglalt járatom törlésének költségeit? ➢   A karanténba helyezés önmagában nem minősül biztosítási eseménynek, így az ebből adódó többletköltségeket a biztosító csak abban az esetben téríti, ha a szerződési feltételekben meghatározott szolgáltatások alapján (pl.: koronavírus általi megbetegedés) a biztosított jogosult arra, és azokat a helyi hatóságok a biztosítottra terhelik. ✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
✓  TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
✓  Expatriate Care: Tartós kiküldöttek egészségbiztosítása
9. Ha elállok az utazási szerződéstől, visszamondhatom-e az utasbiztosításomat, és visszakapom-e az árát? ➢   IGEN, az utasbiztosítási termék a kockázatviselés megkezdéséig törölhető, ebben az esetben a biztosításkötési díj egészét visszatérítjük.
➢   Útlemondási fedezetet tartalmazó biztosítási termék díját, csak abban az esetben térítjük vissza, ha a kockázatviselés közben a úticélt a külügy az utazásra nem javasolt térségek vagy országok közé sorolja, erről információt továbbra is a Konzuli Szolgálat weboldalán (https://konzuliszolgalat.kormany.hu/) és a „Konzinfo Utazom” mobilapplikáció felületén talál.
➢   A keretnapos utasbiztosítási termék esetén a meghiúsult utazás nem minősül utasnap felhasználásnak.
✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
10. Fizeti-e a biztosító a koronavírus következtében elhunyt biztosított hazaszállítási költségeit? ➢   IGEN, abban az esetben, ha az utazás (így a biztosító kockázatviselése) már akkor megkezdődik, mielőtt Magyarország külügyekért felelős minisztériuma utazásra nem javasolt országnak vagy térségnek minősítené az úticélt. Erről információt a Konzuli Szolgálat weboldalán (https://konzuliszolgalat.kormany.hu/) és a „Konzinfo Utazom” mobilapplikáció felületén talál.
➢   Amennyiben Magyarország külügyekért felelős minisztériuma az utazás megkezdése előtt, utazásra nem javasolt országnak vagy térségnek minősíti az úticélt, úgy utasbiztosításaink a mindenkor érvényes utasbiztosítási szerződési feltételek értelmében NEM nyújtanak fedezetet.
✓  Egyéni utasbiztosítások
✓  BTA: Csoportos keretnapos üzleti utasbiztosítás
✓  TRUCK: Utasbiztosítási bérlet fuvarozók részére
✓  WBC: Nemzetközi utasbiztosítási bérlet
✓ Expatriate Care: Tartós kiküldöttek egészségbiztosítása

*Az itt megjelölt információk általános érvényűek, minden egyedi káresemény elbírálása során a szerződéskötéskor érvényben lévő szerződési feltételek és kárrendezőink döntése az irányadó.

TIPPEK, TANÁCSOK:

  1. Kövesse a Konzuli Szolgálat weboldalát!
  2. Utazás előtt regisztráljon a Konzuli Szolgálat weboldalán!
  3. Tartsa be az alapvető higiéniai utasításokat!
  4. Ha utazását a koronavírus járványra hivatkozva mondja le, javasoljuk, hogy keresse fel azokat a szolgáltatókat (légitársaság, utazási iroda, szálláshely, stb.), amelyeknél utazását szervezte.
  5. Ha nem kapott kielégitő választ fenti tájékoztatónk alapján, kérjük kérdéseit e-mailben, az info@colonnade.hu címre küldött üzenetében, a tárgy mezőben a Koronavírus szó feltüntetésével jutassa el hozzánk.
  6. Ha utazása során a koronavírus miatt járványügyi intézkedés akadályozza utazását, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk az alábbi elérhetőségek egyikén:

ATLASZ Assistance segélyszolgálat:

Tel.: +36-1/460-1500

E-mail: assistance@colonnade.hu

HASZNOS LINKEK:

– Egyéni és vállalati utasbiztosítási feltételek és ügyféltájékoztatók:

https://colonnade.hu/ugyintezes/letolthetodokumentumok/

– Konzuli Szolgálat:

https://konzuliszolgalat.kormany.hu/

– A WHO ajánlásai a koronavírus okozta helyzetre vonatkozóan:

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public

2020. március 3.

Posted on


Ismét kiváló minősítést kapott a Colonnade

Az AM Best minősítő ügynökség ismét megerősítette a Colonnade pénzügyi stabilitására vonatkozó „A-” (kiváló) és hosszú távú kibocsátói hitelminősítését értékelő „a-” (kiváló) minősítését.

A biztosítási szektorra szakosodott AM Best globális hitelminősítő ügynökség, amely több mint 100 országban van jelen, erős kategóriába sorolta a Colonnade Insurance S.A. pénzügyi mérlegét, működési teljesítményét és vállalati kockázatkezelését, így megerősítette „A-” (kiváló) minősítését a pénzügyi stabilitásra, valamint „a-” minősítését a hosszú távú kibocsátói hitelminősítésre vonatkozóan.

Az AM Best a minősítéssel azt is feltételezi, hogy az ígéretes növekedési tervekhez fűződő tőkeigényt a Colonnade képes lesz organikusan előteremteni. A kanadai Fairfax Financial Holdings tulajdonába tartozó Colonnade prémium volumene, az első három évben az AIG és a QBE portfólióinak átvételével gyorsan növekedett a közép-kelet-európai régióban, a portfolió 75%-át a lengyelországi, csehországi és magyarországi állomány teszi ki. „A minősítés megerősít minket abban, hogy jó úton járunk a növekedési terveinket, illetve a minőségi ügyfélkiszolgálás érdekében tett lépéseinket illetően” – mondta Kovács Gábor, a Colonnade Insurance S.A. magyarországi fióktelep vezetője.

Posted on