Fontos információ a Robinson-Tours Utazási Iroda ügyfelei számára

online_bejelentes

A Robinson-Tours Kft. a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepénél rendelkezik vagyoni biztosíték biztosítással. A Robinson-Tours Kft. a napokban bejelentette a fizetésképtelenséget. Ez alapján az utazási irodák felügyeletét ellátó Budapest Főváros Kormányhivatala hatósági eljárást indított.

 Ez az eljárás folyamatban van és a Kormányhivatal a jelenlegi járványhelyzetben is megtesz mindent annak hatékony lefolytatása érdekében. Amennyiben a Fővárosi Kormányhivatal is megállapítja az utazási iroda fizetésképtelenségét akkor engedélyt ad a Colonnade Biztosítónak, hogy a jogszabályban előírt összegig utólag visszatérítse az utasok által már befizetett előlegeket és részvételi díjakat.

A kárrendezéshez és kifizetéshez az utasoknak az alábbi iratokat kell benyújtani a biztosítónak:

  • jelentkezési lap/utazási szerződés,
  • utazási Iroda által kiállított számlák,
  • befizetési bizonylatok (csekk, befizetési pénztárbizonylat, nyugta, banki kivonat másolata),
  • utazást közvetítői szerződés (amelyet az utas az utazásközvetítővel kötött a Robinson Tours, mint utazásszervező által szervezett csomagtúrára – ha van ilyen), valamint az Irodánál kapott összes egyéb dokumentáció,
  • a befizető bankszámlaszáma, vagy postai utalási címe, illetve elérhetősége
  • a befizető személyi igazolványának másolata
  • nyilatkozat a Robinson-Tours Utazási Iroda ügyfelei részére.

Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink és ügyfeleink egészségének és biztonságának megóvása érdekében irodánkban a személyes ügyfélszolgálat határozatlan ideig szünetel,
ezért a dokumentumokat lehetőleg e-mailben kell megküldeni a biztosító részére.

E-mail cím: biztositek@colonnade.hu
Postai levelezési címünk: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe, 1426 Budapest, Pf. 153.
Telefonszám: +36-1-460-1500

 

A Colonnade Biztosító munkatársai mindent megtesznek azért, hogy a Robinson-Tours Kft. ügyfeleit gyorsan és gördülékenyen segíthessék a kárrendezés folyamataiban.

Posted on


Már gyermekeink internetes zaklatására is köthetünk biztosítást

cyberbullying

Az iskolák online térbe költözése miatt még több gyermeket érint a cyberbullying.
Az elmúlt években számos kutatás mutatott rá, hogy az internetes zaklatás egyre több fiatalt érint – hazánkban minden harmadik gyerek megtapasztalja az online bántalmazás valamely formáját. A koronavírus miatt fennálló veszélyhelyzetben ez még több gyermeket érint, hiszen a közoktatásban tanulók a korábbinál sokkal több időt töltenek az online felületeken.

Az angol kifejezéssel „cyberbullyingnak” nevezett jelenségbe az internetes zaklatás számos formája beletartozik, ami az online térben előfordulhat: ilyen a bántalmazás, megalázás, illetve a magánjellegű információkkal való visszaélés is. A piszkálódás, csúfolódás és kiközösítés a kisiskolás és tinédzser korosztály körében fordul elő leggyakrabban, így a cyberbullyingnak elsősorban a Z generáció tagjai vannak kitéve, mivel számukra az online világ jelenti a fő életteret. A zaklatás így már nem csupán az iskola falai között fordulhat elő, hanem gyakorlatilag időbeli és térbeli korlát nélkül kerülhetnek a támadások kereszttüzébe. 

A most bevezetett digitális oktatás miatt elkerülhetetlenül megnő az online térben eltöltött idő, így a gyerekek fokozottabban ki vannak téve az internetes zaklatásnak, korcsoporttól függetlenül. Erre a problémára kínál most megoldást az INSURA weboldalán online megköthető Cyberbullying biztosítás, amelyet a Colonnade Biztosító hívott életre.

A kamaszok internetfelhasználási szokásai egészen mások, mint a felnőtteké. A vizualitásnak élnek, szórakozásuk elsőszámú forrásai a népszerű közösségi platformok és azok a kép- és videómegosztó oldalak, ahol evidensnek tartják a tartalmak megosztását, tekintet nélkül arra, hogy a döntésük vajon milyen következményekkel járhat. A sértő, bántó kommentek vagy fotókkal való visszaélés esetén a gyermekeket komoly trauma érheti, amely a szakemberek szerint is káros hatással lehet személyiségfejlődésükre.

Mit tehet a szülő?

Fiatal koruk és tapasztalatlanságuk miatt a gyerekek sok esetben nincsenek is tisztában azzal, hogy egyes szituációkban bántalmazzák őket, egyszerűen nem ismerik fel az adott helyzetet, így elsődlegesen a szülők feladata az, hogy egyrészt a témával kapcsolatban edukálják, másrészt megvédjék ezektől a támadásoktól a gyermekeiket. Különösen fontos lehet ez most, amikor a gyermekek nem csupán a szabadidejüket, de a tanulásra szánt idő egy jelentős részét is internetes felületeken töltik. Emellett a kapcsolattartás is a virtuális térben zajlik, így a szülőknek és a pedagógusoknak sokkal kevésbé van rálátásuk a gyermekek között alakuló viszonyokra.

„A legtöbbek számára teljesen egyértelmű, hogy az olyan megszokott káresemények ellen, mint az otthonunkat és autónkat érő károk (beázás, karambol, stb.) vagy éppen egy utazás során bekövetkező baleset, érdemes biztosítást kötni. Azonban miért ne biztosítanánk magunkat lelki és mentális bántalmazás esetére is?"

 – teszi fel a kérdést Kozma Gábor, az INSURA, Magyarország egyik legnagyobb biztosítási alkuszának vezérigazgatója.

„Amellett, hogy a gyermekeket megtanítjuk arra, mi minden várhat rájuk az online térben és hogyan érdemes viselkedniük – mi az, amit megoszthatnak, és mi az, amit jobb megtartani maguknak – érdemes felkészülni arra az esetre is, amikor már megtörtént a baj.”

 – tette hozzá Kozma Gábor.

Erre az igen aktuális és sokakat érintő problémára kínál megoldást a Colonnade Biztosító új terméke, amely elsőként az insura.hu online kínálatában jelenik meg. Ez a biztosítás hazánkban úttörő módon az egyre gyakoribb cyberbullying támadások esetén nyújt védelmet. A családok abban az esetben kapnak szakszerű segítséget, amennyiben a gyermeket, vagy a család bármely más tagját internetes zaklatás éri.

„Bekövetkezett zaklatás esetén a biztosítás két fő szolgáltatást nyújt. Egyrészt azonnal ügyvédet biztosít, aki ügyvédi felszólítással a nem kívánatos tartalom mihamarabbi törlésében segít, illetve a jogi eljáráshoz szükséges feljelentéseket és beadványokat is benyújtja a biztosított helyett. Másrészt amennyiben a biztosított igényli, pszichológiai konzultációkat szervez és fedezi annak költségét, így segítve az áldozatokat a zaklatás okozta trauma feldolgozásában”

– mondta el Kovács Gábor a Colonnade Insurance S.A. magyarországi fióktelep vezetője.

Az INSURA szerint a Colonnade internetes zaklatások elleni biztosítása megoldást nyújt egy olyan problémára, amely egyre inkább jelen van mindenki életében, ennek ellenére sokan teljesen felkészületlenek vele szemben. A szülők hozzáállása kulcsfontosságú, azonban gyakran előfordul, hogy ők sem rendelkeznek a megfelelő tapasztalattal vagy tudással, ebben lehet segítségükre a Cyberbullying biztosítás.

Az Insuráról

Az INSURA hazánk egyik legnagyobb magyar tulajdonú biztosítási alkusza. 25 éves fennállása óta több mint 1,5 millió biztosítást közvetített. Az insura.hu online kínálatában a kötelező és CASCO biztosítások, lakásbiztosítások és utasbiztosítások mellett az olyan innovatív biztosítási termékeket is folyamatosan kutatja, mint a piacon egyedülálló internetes zaklatás elleni cyberbullying biztosítás. Az INSURA elkötelezett amellett, hogy ügyfelei úgy tudják élvezni a hétköznapjaikat, hogy biztonságban tudják mindazt, ami számukra igazán fontos. Ezt a törekvést számos innovatív, elsősorban online alapú megoldással és folyamatos szolgáltatásfejlesztéssel segíti elő, melyek célja, hogy mindenki számára a leginkább megfelelő ár-érték arányú és minőségi biztosításokat nyújtsa.

A Colonnade Biztosítóról

A Colonnade Insurance S. A. Magyarországi Fióktelepe a kanadai Fairfax Financial Holdings leányvállalataként közel negyedik éve van jelen a hazai piacon. Az ország legfiatalabb biztosítója a klasszikus biztosítási termékpaletta mellett a jövő kockázataira is fókuszál: például a cyberbiztosítások magyarországi piacának egyik meghatározó szereplője.

A Colonnade Cyberbullying biztosítása támogatja, hogy a károsultak pszichológiai és jogi segítséget kapjanak, és hatékonyan lépjenek fel az interneten ért jogellenes és károkozó magatartással szemben.

Bővebb információ és biztosításkötés: https://www.insura.hu/cyberbullying-biztositas

Posted on


Nem szükséges postára mennie, fizesse be csekkjeit elektronikusan!

A koronavírus miatt kialakult veszélyhelyzetben kiemelten fontos egészségünk védelme. Az alábbiakban a csekkel fizető ügyfeleink számára mutatunk pár megoldást arra, hogyan fizethetik be a biztosításuk díjáról szóló csekkeket anélkül, hogy postára kellene menniük.  

Befizetés internetbankon keresztül

1. Csekkbefizetés menüpont használata

A sárga csekkek akár internetbankon keresztül is befizethetők, hiszen az Ön részére postán kiküldött levélben minden ehhez szükséges információ szerepel.

Mindössze annyit kell tennie, hogy internetbankja felületén megkeresi a tranzakciók között a „csekkbefizetés” menüpont, ahol egy, a képernyőn megjelenő sárga csekket lehet kitölteni a postai úton kapott csekk adataival (összeg, befizető azonosító, számlatulajdonos neve, számlaszáma). A közlemény mezőben kérjük, tűntesse fel kötvényszámát!

2. Csoportos beszedési megbízás

A csoportos beszedési megbízás az egyik legkényelmesebb és legolcsóbb módja a havi csekkek rendszeres befizetésének. A bankszámlájáról a Biztosító így minden hónapban automatikusan be tudja szedni a fizetendő összeget. A csoportos beszedési megbízás egyetlen feltétele, hogy rendelkezzen bankszámlával, amelyről a havidíjat ki lehet fizetni.

A Colonnade részére a csoportos beszedési megbízás megadásához a következő adatok szükségesek:

  • Kedvezményezett: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
  • Kedvezményezett azonosítója: A25383371
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10800007-40000000-14356126
  • Ügyfélazonosító (az Ön kötvényszáma)

Az alábbi elérhetőségeken bővebb információt és segítséget talál a csoportos beszedési megbízások beállításához:

http://www.csoportos-beszedes.hu/kezdemenyezesi-modok/bank-internetbanki-feluleten/

http://www.csoportos-beszedes.hu/kezdemenyezesi-modok/bank-telebank-vonalan/

Forrás: www.csoportos-beszedes.hu

3. Banki átutalás (állandó vagy egyedi)

Internetbankján keresztül egyszeri vagy rendszeres, állandó átutalással is fizetheti a biztosítási díját.

Állandó átutalási megbízással (rendszeres átutalás) gyorsan és kényelmesen intézheti rendszeresen kiadásait. Így mindig időben, a határidők figyelembevételével teljesítheti az ismétlődő fix összegű havi/negyedéves csekkjeit.

Az állandó átutalási megbízással Ön megbízza a bankot, hogy havonta átutalja a biztosítása díját a Colonnade részére.

Természetesen egyedi utalásra is lehetősége van, ez azonban kevésbé kényelmes, hiszen minden hónapban külön-külön el kell indítania a biztosítási díja átutalását.

Az állandó/egyedi átutalási megbízáshoz szükséges adatok:

  • Kedvezményezett neve: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
  • Számlaszámunk: 10800007-40000000-14356126
  • Közleményben az Ügyfélazonosítót (az Ön kötvényszáma) kell feltüntetni.

Mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés

Okostelefonján vagy tabletjén is bárhol, bármikor, kényelmesen befizetheti csekkjeit. Számos erre a célra szolgáló mobilalkalmazás érhető el, a legismertebbek:

iCsekk alkalmazás

Részletek: https://www.icsekk.hu/

SimplePay alkalmazás

Részletek: https://simplepay.hu/

Mobilbank alkalmazás

A legtöbb bank már rendelkezik mobilalkalmazással, ezekről bővebb információt az adott bank hivatalos weboldalán olvashat.

Hogyan tud fizetni a mobiltelefonjával?

– Töltse le okostelefonjára a webáruházból (AppStore, Google Play) a kiválasztott alkalmazást.

– Regisztrációt követően a csekken található QR-kód segítségével befizetheti a biztosítás díját.

– QR-kóddal fizetés: olvassa be a kamerával a csekken lévő QR-kódot (ehhez engedélyezni kell az alkalmazás számára a kamerához való hozzáférést). Válassza ki a bankkártyát, amivel fizetni szeretne. A QR-kódos fizetés előnye, hogy így a csekken szereplő adatok – név, számlaszám, közlemény – begépelésével sem kell vesződnie, hiszen a QR-kód minden szükséges információt tartalmaz. Amennyiben fizetéskor elmenti a bevitt kártya adatait, később már ezeket sem kell megadnia, elég a fizetés gombra kattintania.

mobilepay
Forrás: simple.hu/simplepay

– Mobilbank használata esetén a legtöbb banknál már QR kódra sincs szüksége, a telefonja kamerájának segítségével beolvasható a csekkje és azonnal kifizethető.

Posted on